Social Icons

Wednesday 24 October 2012

TAKLIMAT PELUANG PEMBELAJARAN DI GIAT MARA





Pada 23 Okt 2012 satu taklimat dari GIAT MARA Hulu Selangor telah diadakan di PPKS Serendah dimana Puan PKMD Petaling & 
Pn. Nur Aen telah hadir ke taklimat tersebut.

Sehubungan dengan itu maklumat tersebut dikongsikan bersama semua pegawai PKMD Petaling





Kursus yang dijalankan adalah PERCUMA. Bagi semua PKMD & Ketua Institusi Kanak-kanak adalah sangat bertepatan dan relevan untuk membantu kumpulan sasar jabatan.

Walau bagaimanapun kursus yang ditawarkan hanya untuk Bumiputera sahaja.

Maklumat lanjut mengenai kursus boleh didapati di laman sesawang.

2 comments:

  1. salam saya nak tanya macam mana nak mahon sebab saya berminat saya nak ambil bidang menjahit boleh ke sebab saya ni golongan oku dan saya masalah pembelajaran dan unur saya 28tahun

    ReplyDelete
  2. Wsalam,

    Untuk memohon Program Latihan 1Malaysia,Tuan/Puan boleh terus berhubung dengan pihak GIATMARA untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut berkenaan permohonan ditalian :

    Jabatan Pembangunan Pelatih
    GIATMARA Malaysia
    Tingkat 4, Bangunan Medan MARA
    21, Jalan Raja Laut
    50609 Kuala Lumpur
    Tel : +603 -2691 5111 samb. 3402/3557
    Fax : +603 -2691 0249
    http://www.giatmara.edu.my/
    e -mail : pel@giatmara.edu.my

    ReplyDelete

 

Sample text


Persijilan MS ISO 9001:2008
Kepada JKMM

Tempoh :
22 Nov 2011 - 23 Nov 2014

Daripada :
CI Internacional Certificication

Tahniah Diucapkan


MAKLUMAN PETUGAS KAUNTER

1. Memohon pemegang kad OKU lama, menukar kepada kad yang baru.

2. Pastikan 'Stapler' di sudut kecil gambar sahaja.

"Kerjasama dan Prihatin"


MAKLUMAN KEWANGAN
Bayaran Bantuan Kewangan melalui Bank bagi PKMD Petaling
adalah pada setiap hari pertama bekerja pada bulan berkenaan (1st Working Day of That Particular Month).

Anda Pengunjung

Renungan

Our Blogger Templates

 
Blogger Templates