Social Icons

Thursday 26 April 2012

MESYUARAT BERSAMA PLUS DAN JKMM


Menangani Isu Mengeksploitasi Kanak-Kanak Bagi Tujuan Kutipan Derma Di R&R Sepanjang Lebuhraya PLUS

Telah diadakan pada 24 April 2012 @ Hotel De Palma, Shah Alam.
Wakil dari PLUS diketuai  oleh Pengurus Wilayah Tengah. Turut hadir adalah Pengurus Wilayah Utara, Pengurus Wilayah Selatan, Ketua-Ketua Jabatan PLUS, Pengurus-Pengurus Seksyen C1-C6 , dan pegawai-pegawai PLUS.







Manakala JKMM diketuai oleh Pengarah Bahagian Kanak-Kanak iaitu En. Arfan Sulaiman. Turut hadir adalah Pengarah Bahagian Warga Tua & Keluarga, Pe nolong Pengarah Bahagian Kanak-Kanak, serta Penyelaras Bahagian Kanak-Kanak  dari JKMN Selangor dan  JKMN Negeri Sembilan, JKMN Perak, PKMD Petaling, PKMD Gombak, PKMD Sepang, PKMD Hulu Selangor , PKMD Seremban dan PKMD Batang Padang.



Mesyuarat ini adalah satu titik tolak untuk mengeratkan kerjasama antara PLUS dan JKMM bagi menangani masalah kanak-kanak melakukan aktiviti kutipan derma yang semakin berleluasa ketika ini.



8 comments:

  1. unit kanak-kanak pkmd petaling telah mengambil tindakan dengan mengadakan operasi pada 27/5/12..

    ReplyDelete
  2. MAAF SAYA NAK TUMPANG TANYA.. SAYA MERUPAKAN GOLONGAN OKU SEJAK LAHIR. SAYA INGIN CARI KENALAN YANG BERKERJA SYARIKAT LEBUHRAYA PLUS. SAYA INGIN MEMOHON JAWATAN KOSONG JURUTOL.. SAYA TAK TAHU NAK BUAT MACAM MANA NAK MOHON JAWATAN ITU.. EMAIL SAYA nank.pie935@yahoo.com KALAU ADA KENALAN YANG BOLEH BANTU SAYA :(

    ReplyDelete
  3. Bagi permohonan jawatan kosong sebagai jurutol, Encik boleh berhubung terus dengan pihak PlUS untuk maklumat lanjut atau untuk kekosongan jawatan yang lain di:

    PLUS BERHAD,
    Pejabat Wilayah Tengah,
    Kompleks Plaza Tol Ceafield,
    KM 5.1 Lebuhraya Elite,
    47590 Subang Jaya, Selangor.

    Atau berhubung di talian :

    Pn. Norazlina Mohamad Nasir
    03-5031 8800
    email : azlinanasir@plus.uemnet.com

    ReplyDelete
  4. wow....maklumat di atas sudah lama saya tercari-cari, saya pun nak kerja dgn plus, saya pun akan call mereka, terima kasih banyak2 jkm petaling. bagusssss.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum , saya berumur 20 tahun dan ingin memohon jawatan sebagai jurutol , saya berasal dari kedah dan saya amat berharap agar saya di terima untuk bekerja sebagai jurutol . Bagaimanakah cara untuk saya memohon jawatan ini ? Jika pihak tuan mempunyai aklumat , hantarkan e-mail kepada saya , Nadnadhyeaboom@yahoo.com , kerjasama pihak tuan amat saya hargai .

    ReplyDelete
  6. Wsalam,
    Bagi permohonan sebagai jurutol di persekitaran Lembah Klang atau sebarang maklumat lanjut, Cik boleh terus berhubung ditalian:

    PLUS BERHAD,
    Pejabat Wilayah Tengah,
    Kompleks Plaza Tol Ceafield,
    KM 5.1 Lebuhraya Elite,
    47590 Subang Jaya, Selangor.

    Atau berhubung di talian :

    Pn. Norazlina Mohamad Nasir
    03-5031 8800
    email : azlinanasir@plus.uemnet.com

    ReplyDelete
  7. Assalamualikum, saya sangat berminat untuk memohon jawatan jurutol.Saya berasal dari Melaka. Bagaimana saya untuk memohon jawatan ini di area melaka? Kerjama encik amat saya hargai. diniyaslam@yahoo.com

    ReplyDelete
  8. Tuan/Puan diniyaslam@yahoo.com,

    Tuan/Puan boleh terus berhubung ddengan pegawai di bawah untuk pertanyaan lanjut berkenaan kerjaya di PLUS.

    Pn. Norazlina Mohamad Nasir
    03-5031 8800
    email : azlinanasir@plus.uemnet.com

    Terima kasih di atas pertanyaan tuan/puan.

    ReplyDelete

 

Sample text


Persijilan MS ISO 9001:2008
Kepada JKMM

Tempoh :
22 Nov 2011 - 23 Nov 2014

Daripada :
CI Internacional Certificication

Tahniah Diucapkan


MAKLUMAN PETUGAS KAUNTER

1. Memohon pemegang kad OKU lama, menukar kepada kad yang baru.

2. Pastikan 'Stapler' di sudut kecil gambar sahaja.

"Kerjasama dan Prihatin"


MAKLUMAN KEWANGAN
Bayaran Bantuan Kewangan melalui Bank bagi PKMD Petaling
adalah pada setiap hari pertama bekerja pada bulan berkenaan (1st Working Day of That Particular Month).

Anda Pengunjung

Renungan

Our Blogger Templates

 
Blogger Templates